Service

Wij realiseren ons dat uw business verder gaat, ook als uw apparatuur het onverwacht niet doet. Daarom hebben wij bij Leferink Document Works service hoog in het vaandel staan. Wij garanderen onze service door met u afspraken te maken (service level agreements, SLA’s) over responsetijden en oplostijden. Met als uiteindelijk doel een zo hoog mogelijke beschikbaarheid van uw apparatuur.

Service level agreements

  • Response op locatie binnen 4 of 8 uur
  • Oplostijden (fixed) binnen 8 uur of 12 uur
  • Mogelijkheid tot vervangende apparatuur (evt. tijdelijk) bij langdurige reparatie

Service

    • Eenvoudige en eenduidige melding van storingen;
        • Via onze website www.leferinkdocumentworks.nl (24/7). Wij nemen binnen 1 werkuur (maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur) telefonisch contact met u op;
        • Via een e-mailbericht aan support@leferinkdocumentworks.nl (24/7). Wij nemen binnen 2 werkuur (maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur) telefonisch contact met u op;
        • Via de telefonische Service Desk (053) 573 30 82 (9,5 uur/5 dagen per week).
    • 24/7 bereikbaarheid voor het aanmelden van storingen;
    • Service in eigen beheer
    • Gekwalificeerde Service Engineers, door jarenlange ervaring en training gespecialiseerd in uw apparatuur en bijbehorende software;
    • Preventief onderhoud, zodat storingen worden voorkomen.
    • Proactieve dienstverlening, zodat u altijd van de laatste software updates bent voorzien;
    • Eenvoudig beheer;
    • Proactief advies.

Ik raad het iedereen aan, je kunt er bij Leferink Document Works van op aan de het goed geregeld is.”
Ik heb er geen omkijken naar, het is gewoon goed geregeld.”

Robert Scholten
Robert ScholtenOponoa

“We kregen van Leferink Document Works de mogelijkheid om het te testen. De CTOUCH kwam er glansrijk als beste uit.”

Ton Plagman
Ton PlagmanBasisschool Rivierenwijk

“Ook de monteurs van Leferink die hier komen denken mee en kennen onze organisatie goed.”

Stefan de Haas
Stefan de Haas Energieonderzoek Centrum Nederland (ECN)

“Met Leferink hebben we gekozen voor meer efficiëntie en minder kosten.”

Mark Lozeman
Mark LozemanSoweco

“Alles verloopt naar wens, er zijn amper storingen.”

Hans van Hemert
Hans van HemertQlip

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Sluit deze popup