Effectief vergaderen

Effectief vergaderen

De afhankelijkheid van informatie groeit. En de behoefte tot uitwisseling van informatie en centrale toegankelijkheid van uw documenten neemt toe. Tijd en geld besparen en tegelijkertijd de productiviteit van uw werknemers vergroten, doet u door goed Document Management. Met Papierloos Vergaderen richt u uw vergaderingen efficiënter in en levert u een bewuste bijdrage aan een beter milieu.

Papierloos Vergaderen is ideaal voor organisatoren en deelnemers van vergaderingen. U bespaart papier, tijd en geld door deze nieuwe en effectieve manier van vergaderen. Geen papieren uitnodigingen, notulen, agenda’s en grote hoeveelheden notities meer. U werkt met mobiele devices, zoals laptop, tablet en smartphone, vaak in combinatie met een groot scherm voor het houden van presentaties. Met Papierloos Vergaderen van Leferink Document Works werkt iedereen effectief vanuit een team-website

Effectief vergaderen

Papierloos Vergaderen brengt een aantal voordelen met zich mee:

  • Vergaderingen worden effectief en efficiënt
  • Vergaderingen worden gestructureerd
  • Geen stapels papieren meer
  • Bewuste bijdrage aan een beter milieu
  • Iedereen is op de hoogte van de juiste informatie (versiebeheer)
  • Automatische verslaglegging en actiepuntenlijst (koppeling met takenlijst in Outlook)
  • U kunt vanaf elke plek en op elk tijdstip met een mobiele device bij de informatie die op een centrale plek is opgeslagen.

Download onze white paper

Download onze white paper

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Organisatie

Oplossingen

  • Kalenderfunctie

    Vastleggen van de jaarkalender met alle vergaderingen die gepland zijn in een agenda. Ook beschikbaar gesteld in Outlook.

  • Definiëren van agendapunten en bijbehorende stukken

    Automatische mailverzending naar deelnemers met daarin een link naar de definitieve vergaderstukken en agenda.

  • Notulen opslaan

    Opslag van alle vergaderverslagen in een Document Bibliotheek.

  • Actieve actiepuntenlijst

    Het bijhouden van actiepunten in een doorlopende actiepuntenlijst. Actiepunten zijn gekoppeld aan de vergadering waar ze bij horen en worden in Outlook afgehandeld als taken.

  • Bijhouden besluitenlijst

    Met mogelijkheid om besluiten te publiceren op een intranet.

  • Informatie opvragen

    Alle informatie is eenvoudig op te vragen via een app op de tablet. Mogelijkheid om stukken op de tablet van commentaar te voorzien en weer binnen SharePoint op te slaan.

Zet uw eerste stap naar een geoptimaliseerd bedrijfsproces

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Sluit deze popup