Printing beheer

Printing beheer

Beschikt u over verschillende multifunctionals en printers in uw organisatie? Dan
heeft u ongetwijfeld te maken met beheertaken (printing beheer) die u veel tijd en geld kosten. Denk hierbij aan het verzamelen van tellerstanden: een tijdrovende klus maar noodzakelijk voor facturering.

Printing Beheer

Vindt u het elke keer weer een gepuzzel om een compleet inzicht te verkrijgen in het totale gebruik en kosten van uw afdrukapparatuur? Wij maken het u graag gemakkelijk.

Leferink PrintCoach

Met Leferink PrintCoach kunt u eenvoudig op uw computer opzoeken wat de tellerstanden zijn per multifunctionele printer. Dankzij Leferink PrintCoach is het periodiek nalopen en noteren van de tellerstanden van uw multifunctionals en printers verleden tijd en is een juiste facturatie gewaarborgd. Alle printers in uw netwerk zijn zichtbaar, dus u krijgt een goed overzicht. Aan Leferink PrintCoach zijn geen kosten verbonden.

Leferink PrintCoach Pro

Met Leferink PrintCoach Pro houdt u meer tijd over voor uw core business en heeft u een betere controle over uw printkosten. Met Leferink Printcoach Pro krijgt u een compleet inzicht in het gebruik van alle afdrukapparatuur in uw organisatie. Ook verschuivingen in volumes worden duidelijk in kaart gebracht. Leferink PrintCoach Pro controleert proactief uw printerpark, verzamelt deze gegevens en voegt ze samen tot waardevolle statistieken. Leferink PrintCoach Pro is een intelligent merkonafhankelijk systeem, waarmee u verschillende data, zoals storingscodes en tellerstanden, kunt combineren en analyseren. Indien gewenst kunt u de beschikbaarheid van de afdrukpopulatie optimaliseren doordat storingen en incidenten niet alleen automatisch gemeld, maar ook geanalyseerd worden. Op basis hiervan nemen we structurele maatregelen waardoor de beschikbaarheid van de apparatuur zo optimaal mogelijk is.

Oplossingen

Wij helpen u bij het creëren, archiveren, beheren, verspreiden, verwerken, controleren, printen en beveiligen van uw documenten. Enkele voorbeelden van processen hierbij zijn:

  • Verwerking van inkomende post

    Het scannen van de ontvangen poststukken, waarna u deze digitaal (via e-mail of via software voor documentbeheer) kunt laten afleveren bij de juiste personen of afdelingen.

  • Contractbeheer

    De contracten van uw medewerkers kunnen terugzoeken, zonder daarvoor uw werkplek te hoeven verlaten. U heeft op ieder moment inzicht in de status van een contract en ontvangt tijdig een herinnering bij aflopende contracten.

  • Factuurverwerking

    Altijd een actueel overzicht van de openstaande facturen. Na goedkeuring en het geven van de betalingsopdracht worden facturen automatisch gearchiveerd. Uit het oog, maar wel veilig opgeslagen in het archief. Daardoor kunt u zich niet meer vergissen in de status van een factuur.

  • Archivering klantcorrespondentie

    Natuurlijk wilt u graag kunnen terugzoeken welke afspraken u heeft gemaakt met uw klanten. Daarvoor is het van essentieel belang dat e-mails op een heldere wijze worden gearchiveerd. Zoeken op datum, persoon of op inhoud maakt het terugvinden van informatie gemakkelijk.

Zet uw eerste stap naar een geoptimaliseerd bedrijfsproces

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Sluit deze popup