Advocatuur

Trends in de advocatuur

De advocatuur is volop in beweging. Project KEI (Kwaliteit en Innovatie rechtspraak) zorgt voor modernisering van het procesrecht en implementatie van verplicht digitaal procederen door professionele procespartijen (uiterlijk in 2018). De digitaliseringsslag is de komende jaren een uitdaging binnen de advocatuur. Maar dat is niet het enige. Concurrentie van buitenlandse kantoren en kleinere boetiekkantoren neemt toe en nieuwe partijen zoals accountantskantoren treden toe. Digitalisering, zowel extern (dienstverlening) als intern (bedrijfsvoering en -processen), is noodzakelijk om effectief en efficiënt te kunnen blijven werken. Bovendien maakt digitalisering het mogelijk om te differentiëren in prijs en klantbenadering. Een koppeling met een tijdsregistratiesysteem is daarbij onontbeerlijk.

Het optimaliseren van bedrijfsprocessen en samenwerking, onderling en tussen cliënten is een belangrijk aandachtspunt binnen de advocatuur.

Leferink Document Works helpt u met het beheer van uw informatieprocessen. Wij bieden duurzame oplossingen die rekening houden met toekomstige ontwikkelingen binnen uw branche en uw behoefte aan een koppeling met een tijdsregistratiesysteem. Onze document- en printoplossingen helpen u bedrijfsprocessen te optimaliseren en papierstromen te reduceren. Hierbij kunt u denken aan het veilig samenstellen, versturen, ontvangen, delen en beheren van vertrouwelijke management- of cliëntinformatie en de koppeling met een tijdsregistratiesysteem. Met behulp van audiovisuele middelen maakt u collaboration en een efficiënte en effectieve samenwerking binnen uw kantoor mogelijk.

Solutions

Zet uw eerste stap naar een geoptimaliseerd bedrijfsproces

Schrijf u in op onze nieuwsbrief

Algemene nieuwsbrief

* indicates required




value=””>


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Sluit deze popup